Latest Movies :
ТА ХУУЧИН БЛОГ РУУ ОРСОН БАЙНА. MARGAD.TK ГЭЖ ОРНУ УУ

БҮХ ОЛОН АНГИТ КИНОНЫ ЦЭС

ХУУЧИН ХАЯГ РУУ ОРСОН БАЙНА MARGAD.TK ГЭЖ ОРНО УУ.
Үргэлж л сайхныг мөрөөдөөд. Дандаа сайныг хараад урагшаа алхана. Үнэн зүйл юу вэ? гэвэл аз жаргал бусад нь хэрэггүй. Дэргэд минь иргэн тойронд минь сайн сайхан байгаа итгэж байна. Өнөөдөр энэ мөчөөс эхлээд бүх зүйлийн сайхныг нь өөрийн болгож бусдыг нь хаяна. Бүх зүйл сайхан байна. Бүх зүйл надад байна. Би баяртай байна. Надад хүн бүр аз жаргал өгч байна. Мөн би ч гэсэн тэдэнд аз жаргалыг мэдрүүлж байна. Аз жаргал баяр баясгалан бусдыг нь харах ч үгүй сонсох ч үгүй мэдрэх ч үгүй.


Home » » …Гэвч ганцхан уулзмаар санагдах юм

…Гэвч ганцхан уулзмаар санагдах юм

…Гэвч ганцхан уулзмаар санагдах юм

020
Намайг … гэдэг. 24 настай нөхөр 2 настай хүүхэдтэй жирийн л нэг эмэгтэй. Гэвч би өөр хүнд хайртай бүүр мартаж чадахгүй юм. Би хүүхэдтэй болж хүнтэй суухаасаа өмнө нэг залуутай үерхдэг байлаа удаагүй боловч миний цор ганц хайр байсан юм байна. Тэр маань ч надад хайртай байсан магадгүй одоо ч хайртай байх гэж итгэж байна. Нөхөр минь надад их хайртай болохоор би нөхрөө сонгосон яагаад ч юм тэр үед тэр бүх үйл явдал дэндүү хурдан болоод дуусчихсан нэг л мэдэхд би хүүхэдтэй хүний эхнэр хүн болсон юм шиг…

Үргэлж зүүдэлж үргэлж бодогдоод яваад очимоор байх юм даанч болохгүй би хүний эхнэр хүүхдийн ээж хүн болсон нэг удаа тэр надад чи л хүсэх  юм бол юуг ч байсан чадна гэсэн /үргэлж нууц амраг/. Гэвч би чадахгүй гэдгээ мэдэж байсан болохоор одоо холбоо тасарсан гэвч би өдөр бүр таарах болов уу юу гэж мэндэлэх үү дуугарахгүй өнгөрөх үү гээд л өмсөх хувцасаа хүртэл тааралдах болов уу гэсэн байдлаар өөрийгөө бэлдээд байдаг. Би түүнийгээ нууц амраг болгож чадахгүй ээ дэндүү хайртай болохоор дэндүү дасчихаж магадгүй гэвч ганцхан уулзмаар санагдах юм ганц уулзчихвал яадаг бол зүгээр л харах гэсэн юм ганцхан тэврээд сэтгэлээ дэвтээмээр байх юм.
Даанч айж байна салж чадахгүй гэр бүлээ үймүүлэх юм болох вий гэхээс айх юм би түүндээ маш их хайртай дэндүү их санаж байна маш их санаж байна хэнд ч хэлж чадахгүй дээ бачимдсандаа л танихгүй хүмүүсээс зөвөлгөө авах гэсэн юм…
КИНО ҮЗЭХ ХЭСЭГ ДЭЭРХ СУРТАЛЧИЛГААГ ҮЗСЭН КИНОНЫХОО ТООГООР ДАРЖ
БЛОГОО САНХҮҮЖҮҮЛНЭ ҮҮ.

Share this article :

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээхийг хүсвэл Name/URL Эсвэл Anonymous-ыг сонгоно уу.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. WWW.MARGAD.TK - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger