Latest Movies :
ТА ХУУЧИН БЛОГ РУУ ОРСОН БАЙНА. MARGAD.TK ГЭЖ ОРНУ УУ

БҮХ ОЛОН АНГИТ КИНОНЫ ЦЭС

ХУУЧИН ХАЯГ РУУ ОРСОН БАЙНА MARGAD.TK ГЭЖ ОРНО УУ.
Үргэлж л сайхныг мөрөөдөөд. Дандаа сайныг хараад урагшаа алхана. Үнэн зүйл юу вэ? гэвэл аз жаргал бусад нь хэрэггүй. Дэргэд минь иргэн тойронд минь сайн сайхан байгаа итгэж байна. Өнөөдөр энэ мөчөөс эхлээд бүх зүйлийн сайхныг нь өөрийн болгож бусдыг нь хаяна. Бүх зүйл сайхан байна. Бүх зүйл надад байна. Би баяртай байна. Надад хүн бүр аз жаргал өгч байна. Мөн би ч гэсэн тэдэнд аз жаргалыг мэдрүүлж байна. Аз жаргал баяр баясгалан бусдыг нь харах ч үгүй сонсох ч үгүй мэдрэх ч үгүй.


Home » » Даанч хариулт алга яах ёстой юм болдоо…

Даанч хариулт алга яах ёстой юм болдоо…

Даанч хариулт алга яах ёстой юм болдоо…

146685231
Та бүхэнд энэ өдрийн мэнд. Би өөрийн амьдралын талаар та бүгдээс зөвлөгөө авах гэсэн юм. Би 42-тай одоо хүртэл би хүнтэй сууж хүүхэд гаргаагүй, миний хүүхэд нас сайхан байгаагүй. Оюутан байхдаа Баатраа гэдэг залуутай үерхэж байсан боловч эцэг эхгүй намайг тэр хүн ашиглаж байсныг даанч тэр үед мэдээгүй. Ингээд би сургуулиа төгсөх үед жирэмсэн болсон би яах учраа олоогүй.

1992 онд сургуулиа төгсөн зах зээлийн үе байсан би эмнлэгт үзүүлсэн чинь гэр оронгүй байж яаж хүүхэд гарах вэ авахуул гэж хэлж би аргагүй эрхэнд авахуулсан. Тэр цагаас хойш эрэгтэй хүмүүсд дургүй хүрдэг болсон цаг хугацаа өнгөрөх тусам бүгдийг ойлгосон. Нас явах тусам хүн ганцаарддаг юм байна би одоо яах ёстой бэ? Ганцаараа хорвоог туулах ёстой гэж үү. Найз нөхөд маань хүнтэй танилцуулахаар өөртой хүнтэй сууж амьдрал зохионо гэсэн ямар ч итгэл алга. Яагаад гэж заримдаa өөрөөсөө асуух юм даанч хариулт алга яах ёстой юм болдоо…
КИНО ҮЗЭХ ХЭСЭГ ДЭЭРХ СУРТАЛЧИЛГААГ ҮЗСЭН КИНОНЫХОО ТООГООР ДАРЖ
БЛОГОО САНХҮҮЖҮҮЛНЭ ҮҮ.

Share this article :

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээхийг хүсвэл Name/URL Эсвэл Anonymous-ыг сонгоно уу.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. WWW.MARGAD.TK - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger